vineri, 13 iunie 2014

Nimic nou sub soare

 Caisele se pregatesc de a fi devorate . Zmeura de la Bakker , prima productie .
 prunul Stanley
 Cel de-al doilea cires  si-a intrat in rol .
 Mur din Baneasa
 Cele mai incredibile mere , probabil soiul Generos .
 Agrisele  , batute de piatra ,  mai au putin pana la finis .
 In sfarsit , am si eu trandafir urcator -rosu cu galben pe spatele petalelor .
 Asta e din butasi primiti , preferatul meu .
 Nectarinele au fata anul asta .
 Dupa potopul de anul trecut ne multumim cu ce avem .
 Pana anul asta n-a facut nici o floare , iar acum trebuie sa-i pun suport .
 Puii au la dispozitie toata curtea , inclusiv varza pe cale de disparitie .
 Crinii au ramas nevanduti pt. ca au fost cam putini .
 Crinii regali au facut si ei cate o cupa desi bulbii au fost mici .
 Sper sa am rosii suficiente , le-am stropit doar cu zeama bordeleza  si cam tarziu .
 Primele flori la ardei .
 Destui castraveti manati  , speram sa avem pt. salata .

 Trandafirii arata bine , urmeaza sa plantez si ceilalti butasi langa ei .








 Asta are niste boboci asa bogati ca-mi pare ca nu se poate desface .
rosu cu tenta de negru
 Din patru , doar doi vor inflori .
 Fasolea n-a vrut sa fie urcatoare , dar cica e soi bun .
Se pragateste a doua recolta la capsuni ; cine nu are insist sa-si procure . Merita .


 Margareta batuta . Le vrea baiatul cel mic pt. bani de tabara .


 Floarea miresii e super .

tufanica de vara
 Nu stiu cum se numeste dar imi place mult .



 Marul Romus -de vara , iulie

7 comentarii:

  1. Foarte frumos in gradina ta. Am fost si eu azi la a mea si caisele sunt inca verzi. La fix, pentru ca saptamana ce vine plecam in concediu si nu mi-ar fi placut sa se coaca pana nu revin acasa. Floarea careia nu ii stii numele este gazania.Si mie imi place.
    http://www.fundesign.ro/articole/plante_de_balcon_si_gradina/gazania/
    O seara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc . Caisul e din Baneasa , ceilalti doi cumparati din piata n-au fost timpurii cum am cerut . Sa ai un concediu placut si cat mai lung .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, la caisi preferintele sunt tocmai invers decat la alti pomi fructiferi: sa fie cat mai tarzii, sa nu-i prinda brumele de primavara!

      Ștergere
  3. Aveti o casa frumoasa, o gradina minunata cu flori, legume si fructe cum n-am mai vazut. Cred ca muncesti foarte mult si sper sa ai forta sa le duci pe toate multi ani de-aici incolo.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult !. Intradevar multa munca si mult stres , de aceea am renuntat sa mai cultiv pt. piata . Multi ani daca nu ne vom muta si de aici . Mi-ar parea rau de pomii fructiferi , mai ales ca acum rodesc si ciresii , iar dupa cultura de capsuni sunt terminata .Dar cred ca pot sa fac asta si in alta parte , chiar mai bine pt. ca acum am experienta .

    RăspundețiȘtergere
  5. O bogatie de fructe si flori ! Bravo ! Chiar ai avea curajul sa te muti si sa lasi gradina asta frumoasa ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Daa, zona de care imi povesteste sotul mereu , e de vis . Padure , lac, aer curat , langa Berlin . Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere