joi, 17 iulie 2014

Mijloc de vara

S-a intamplat ca intr-o zi sa am 1000 de vizitatori carora le mutumesc pentru ca au trecut pe la mine . Drept care m-am rugat de baiatul meu cel mare , care e student la Link Academy , sa-si faca si el reclama aici . Bineinteles ca raspunsul repetat a fost nu .Fara sa stie el  am scris asta . Deci daca aveti cumva nevoie de un logo sau site , nu ezitati , stiu ca are talent . Il gasiti pe GraphicRiver -Danielartro . Multumesc mult .                                                                                                                                                                                       Si acum de prin gradina :                  




































































 Baiatul cel mijlociula treaba







4 comentarii:

  1. woauwww!!!Ce le faci crizantemelor galbene de infloresc asa ??Is fantastice...arata de nota Q[demential!!!]

    RăspundețiȘtergere
  2. E tufanica de vara si dupa uni mai infloreste si toamna .

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate nu am reusit sa mai postez pe acest blog ,dar in curand voi posta pe noul blog GRADINUTA 2016.

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu reusiti sa intrati pe blogul Gradinuta 2016 ,lasati-mi mesaj aici .

    RăspundețiȘtergere